Baka en kaka :)

Skrivet 2009-10-17 @ 00:59:57
Har hållt på med bloggen nu, blev riktigt less så jag får fixa till det i morgon för så här kan de ju bara inte se ut! Haha .. men framåt går det iaf!

I dag så har jag städat, tvättat, bakat och tagit hand om sjuke Ruben .. han kallsvettades i natt och har gjort det nästan hela dagen, han kan inte äta eller något, så jag undersökte honom och jag kom fram till att han har Halsfluss, alla symtomen stämmer .. så det blir sjukan i morgon på morgon för oss .. vill att han ska bli braa, hatar att se honom så här.. bakade lite i dag för att försöka få han att äta, det hjälpte lite men han åt inte mycket .. åhh vill att han ska bli frisk nu!!!

Nä nu tror jag att vi ska krypa till kojjjsi!
Natti natti ..






Baket i dag ;)



Bakom kameran mästerfotografen Ruben Wikberg! :D



Ruben ser riktigt sugen ut :D hahahaha




Resultatet var topppen, det var riktigt mumsigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback