Äntligen! :)

Skrivet 2009-10-19 @ 13:42:41

Jag blev så less och arg i morse så jag drog upp Ruben ur sängen och drog honom till sjukan! Nu får det ta mig fan vara nog sa jag, så vi gick in där och börja prata med sjuksköterskorna och sa som det va, att han ej kunde äta, prata och typ andas .. och jag sa att när vi var där i lördags så gjorde dom en sänka på honom och dom hittade bakterier där men dom ides inte göra något för han hade ju tydligen inte halsfluss .. och då sa läkaren att om han hade en sänka på 79 , klart som fan att han ska ha penicillin ..
Så dom underskökte honom en gång till men denna gång en annan läkare! Ruben hann knappt öppna munnen så sa läkaren att han ska ha penicillin .. Så då skrev han ut :) Och jag och Ruben blev nöjda och glaaa'aaa ...

- för jävla bra läkare det där!
Men hon den där andra URDÅLIGA läkaren.. jaa hon behöver vi inte ens nämna i min blogg igentligen men jag vill bara varna er andra att GÅ ej TILL henne! Hon var lång normalbyggd och hade mörkt axellångt hår, tror att hon hade glasögon men jag vet inte ? :S

Jaja, sen drog jag Ruben till tandläkaren för han har ju någon infektion i munnen som måste bort .. Och då fick han gum .. och bedövningsmedel .. :)

Så dagen har gått svin bra .. känner mig nöjd och belåten, Ruben likaså ..
Nu är det bara att knapra och gurgla tills det gått över!


Sen har jag hunnit med att vara på dollar med mamma .. :) Det var trevligt och mysigt, länge sedan vi kunde hålla oss så lugna tillsammans! :) Så det mådde jag bra av .. och hon med! :)

Nu ska jag ta och diska lite och städa undan ..

men ha en bra dag alla ..

Seeee yaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback