Torsdag redan

Skrivet 2009-11-05 @ 10:33:42

Jobbigt att inte ha ett jobb, vill ha ett jobb nuuuuuuuuuuuuu..
Men har sökt på några jobb nu .. bara hålla tummarna och vänta..

I dag blir det att städa och stöka här hemma för det behövs verkligen, sen så ska jag fixa mitt skrivbord/sminkbord .. :) Sen så har jag försökt ringa till bella heeeeele morgonen .. från tio i nio till nu .. men hon sover som en stock haha .. får försöka lite till då!

Hörde ni att dom ska sluta med toxic? Jo nu på lördag har dom avskedsfest på Laponia ..
SÅ jag är jätte sugen på att fara dit, men verkar som att ingen vill ut .. :(
Men vi får väl se..

Nä nu ska jag torka håret..

Seeee yaaaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: anna

Säkert bara för att jag snart är 18 :s :o :( Skit också!

2009-11-05 @ 15:21:28
URL: http://annibananix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback