Thinking ..

Skrivet 2009-11-24 @ 19:49:24
Jag har suttit och funderat och funderat, det tar ju lite längre tid för mig som ni vet så är jag ju blondie .. ;)
Nämen helt seriöst jag måste sluta gå och störa mig på saker hela tiden.. Det är ju helt sjuk vad jag stör mig på folk hela tiden! Måste verkligen bli ändring på det där ..
-Problemet sitter hos en själv!
- Går man och snackar skit om alla andra hela tiden och ska hålla på och slåss och kränka folk så har man nog inte så mycket till liv, måste krydda lite i livet .
Jag är så fruktansvärt less på allt nu alltså, jag är less på hur jag betett mig mot vissa, hur mycket dåligt jag tänkt om folk.. alla är vi olika , så är det bara! Varför inte försöka acceptera ?

- folk är jädrans falska i dagens läge, men det är inte mitt problem , det är deras! dom kan verkligen inte bete sig..

Jag känner mig verkligen ENSAM ibland.. okej ja har gjort mke dumt i mitt liv och behandlat människor dåligt.. men ja FÖRSÖKER verkligen bättra mig .. Och jag tror nog att alla har en massa goda sidor men dom har en massa problem som ligger och gnager dom .. precis som med jag!

Jag måste verkligen ta tag i det här.. nu är det färdigt med detta! NU FÅR DET VARA NOG!

- Ska ni snacka skit så KOM INTE TILL MIG! Hör ni det????
JAG VILL INTE HÖRA EN ENDA KOMMENTAR! Då får ni gå till någon annan ..

Skvaller kan vara skoj ibland .. fine , för i Arvidsjuar händer det inte så mycket som ni vet!
Men kommentera folk utan mig.. för ja vill int vara me !

 
Måste börja boxas som ja gjorde förr.. det gav så jädrans mycket! Fick ut massor av ilska och energi..
men jag och Ruben ska ju börja nu i dag ! Så jag ska mata tills jag faller ner pladask i backen ..
- Jag kommer att må toppen!

Hm.. va bara tvungen att skriva ut det där


Hoppas ni har tagit till er om de ja skrivit ..
Som sagt så KOM INTE OCH PRATA MED MIG OM NI SKA SNACKA SKIT! GÖR DET MED NÅGON ANNAN VILLIG JÄVEL..

Phuuu- skönt!


Ha det bra alla :)
See ya!
(UGLY BETTY OCH DESPERATA I KVÄLL, snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback