Onsdag..

Skrivet 2009-11-25 @ 20:40:28

Jaa det är redan Onsdag i dag! :) Så skönt, snart är det helg..
På lördag blir det antingen Piteå eller Luleå med föräldrarna för julshopping..
Och sen på kvällen kanske det blir att ta ett glas, men vi får se hur det blir ..

Det har kommit upp annat och jag har inte bestämt mig, är det ens seriöst?

Vi få väl se närmare helgen som sagt!

I dag har jag tjoat på här hemma .. :) myst massor med kissemissarna och gjort dom fina :D
Sen har jag varit och betalat räkningarna, så ja har bara en räkning kvar då.. Hyran!

I kväll har jag fått besök av Bellut .. :) vi hade det jätte trevligt, satt och skvallra en stund
Myspys

Nu sitter Ruben och tråkar framför tv, han spelar nå krigsspel.. så jag ska gå och hoppa på hans mage snart! :D
Det gillar han

See yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback