Mår inte så bra ...

Skrivet 2009-11-05 @ 17:19:31
Kanske svininflu? Hoppas inte, mår verkligen inte bra..
börja snurra riktigt ordentligt nu när jag var med Bella på polisstationen .. :(

Nåmen sen så for jag då till sjukan med Ruben för han skulle ta sprutan.. det gick bra .. men jag börja må ännu sämre då.. dunka på som faan i skallen alltså :( Men nu mår ja lite bättre iaf..
vill verkligen inte bli sjuk!

´Just ja glömde ju att säga att jag färga håret för någon dag sedan, det blev grått blandat med blått.. så jag ser lite skrämmande ut ;)

Sen så var ju faktiskt jag och Ruben och såg bion i Söndags, UPP .. :) Den var ganska så bra faktiskt.. värd att se.. men ha inte allt för höga förväntningar på den!

.. Sen nu så har jag suttit och ful cammat med bella en stund.. hon har ju skaffat sig cam så det blev invigning av den, tog ett kort ;)




:) den bjuder vi på


Kommentarer
Postat av: anna

Ni är så jädrans söta! ;p

I miss u.. Hoppas jag blir frisk snart! <3

2009-11-05 @ 18:24:50
URL: http://annibananix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback