Måndag

Skrivet 2009-11-02 @ 14:57:52

Sovde lääänge  i dag, känner mig så himla seg i dag .. :/
Har ingen energi kvar ..

Jag går ner i vikt hela tiden fast jag äter som ett svin? :S
har nu totalt gått ner 19 kg .. slutade där vid 13 kg men nu är vi på 19 kg.. och jag har bara ätit och ätit efter 13 .. förstår inte varför jag går ner i vikt? Men det är ju en bra sak, men det känns då inge på kläderna och jag känner mig inte smalare.. men men ? Vågen är det då inge fel på i alla fall..

Men man kanske borde börja träna igen, känner mig lite taggad faktiskt.. nu när man gått ner så mycket ..

Kanske lägger upp en bild från när jag var som störst för alltså jag såg ut som en köttbulle .. :P haha

Ett tips på vad du kan göra för att gå ner i vikt.. fort och bra!

 * Sluta äta i en vecka .. eller ja man kan väl äta typ fil och sånt någon dag.. men ta bara några skedar, och sen så va ute på morgonen och gå! Du får se resultat efter en vecka.. du får upp suget efter att gå ner mer i vikt .. så du då börjar du träna på allvar .. :) Det hjälpte då iaf för mig haha .. kanske inte så bra men det hjälpte.. och jag ÄLSKAR mat .. så det var svårt .. men är glad att jag gjorde det..

och MER måste det bli .. man kanske ska köra så igen.. 10 kg till då är jag nöjd! :)

Näääädu nu ska jag städa...

SEEE YAA


Kommentarer
Postat av: EMELITA - STRAIGHT FROM MY HEART

Hur fan har du gått ner så mycket i vikt?! :-)

2009-11-02 @ 15:16:39
URL: http://emelitao.blogg.se/
Postat av: victoria

söt blogg! :-)

2009-11-02 @ 15:55:55
URL: http://hejjvictoria.blogg.se/
Postat av: victoria

söt blogg! :-)

2009-11-02 @ 15:55:56
URL: http://hejjvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback