Julklappar

Skrivet 2009-11-17 @ 23:25:00

Jaa, julklappar .. Vad ska man köpa?
Sen har man ju inte så mycket pengar, det suger som fasen, har alltid sagt att jag ska spara pengar för julklappar men det blir aldrig såå.. Dåligt av mig!

Måste köpa till Mamma, Pappa, Syrran, Ruben, Hans föräldrar, Farmor, Mormor, Mina kusiner, Min moster , Faster och hennes man... Åhh ghuuud hur ska jag ha råd med det?

Nåmen får komma på något...
Vi får gå ihop och köpa något kanske?

I dag har jag inte gjort så där värst mycket, Ruben har haft  ledigt i dag så vi har väl mest som bara myst hela dagen :) Vi tog upp julpyntet och jag började lite smått medans Ruben stod i duschen :) Men får fortsätta i morgon ..

Guud vad mysigt det är med JUL!


God natt! See yaa!


Kommentarer
Postat av: matilda

vad är det för nå? :o

2009-11-18 @ 12:43:29
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback