Härlig kväll..

Skrivet 2009-11-11 @ 20:44:28
Har kännt mig så glad i dag :)
Sovde ganska länge i dag, pratade ganska länge med Annahita i morse, sen så kom bella förbi mig så vi pratade en stund och sen gick vi ut. Vi mötte upp Ruben som just hade slutat skolan och sen gick vi vidare till mamma :) Vi hade det riktigt trevligt där, jag mamma pappa syrran och ruben satt och hade värsta diskussionen ..
Efter två timmar så begav vi oss hem .. vi fick skjuts av Jenny och Anna .. :)

Sen fick Ruben ide att vi skulle fara och sola :) Så de var mysigt ..

Vi har hyrt The proposal så den blir det att se i kväll :)

Kul med så många läsare som jag har till och med dom som hatar mig läser den.. Tummen upp för det ;)

Seee yaaa

Bjuder på lite bilder ;)



Har gjort om detta kortet, visst blev det fint?





Hihi :) rolig bild ;)






Jag bara för någon dag sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback