Facebook..

Skrivet 2009-11-10 @ 10:29:58
Jaa visst är det lite patetiskt , att tjejer tjafsar genom facebook? Men det är ju där allt händer? :)

Jag blev riktigt less när jag läste vad Emelie Nilsson hade skrivit om/till Vera ..
Alltså , den människan har stora problem och jag tycker verkligen synd om henne..
Det är lite synd det där, jag ställer alltid upp för mina vänner och stöttar dom i ALLT ..
och det är ju självklart alltid jag som får mest skit ..
Men det får jag ta, jag är inte den som står i ett hörn och håller käft..
istället för att snacka skit så är det bättre att säga det rakt ut ..

Så nu får jag ta konsekvenserna..

Facebook




Lite så där fjantigt och barnsligt .. men det måste man få va ibland! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hejsan jag heter Linda.

Jag skriver inte bara för att jag vill ge dig en möjlighet till att Vara med o tävla om ett jätte fint armband, som jag nu lottar ut i min blogg!



(För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2009/november/vinn-ett-armband.html!)



Nej, jag skriver också för att säga att jag tycker din blogg är mysig och unik, som borde synas mer. vad säger du förresten om att vi följs åt via bloglovin? =)



Ser framemot att höra ifrån dig!

2009-11-10 @ 10:56:12
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: EMELIE "ASET" NILSSON

Hej älskling :D Annahita sa att du hade skrivit om mig här. Va gulligt att du spenderar tid på att skriva om mig. Snygg bakrund föresten, de visar ju vad du ville med ditt liv, men du tog dig inte ens dit ;) puss

2009-11-11 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback