Det blev lite väl m...

Skrivet 2009-11-08 @ 17:46:08
Fy uch och blä, gårdagen var inte alls rolig..

Fick mig en snyting rakt i ansiktet av en K4ring .. ont gjorde det.. men men jag överlevde..
vi stod på dansgolvet, jag fick en putt av någon så jag vände mig om för att se vem det var..
PANG BOOM POFF .. haha

jaja ..
mer vill jag inte säga om kvällen, den var mysko och helt enkelt sååå himla onödig ..
önskar att jag hade varit förnuftig och stannat hemma i sängen .
för jag var ju faktiskt fortfarande rätt så sjuk ..

nä nu bline inge mer festande på ett riktigt bra tag ..
man behöver inte ta till alkohol för att ha roligt..

Nu ska jag gå och mys , ha en bra kväll!

seeeeeeeeeeee yaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: anna

De har du rätt i :) Jag var nykter i helgen och hade skit kul :) <3

2009-11-10 @ 01:29:39
URL: http://annibananix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback