Dagen

Skrivet 2009-11-13 @ 23:39:41

I går så fick vi besök av Rubens föräldrar, Ruben och hans föräldrar hade varit på shoppingtur .. :) Dom hit med en familje pizza, vi åt och hade det jätte trevligt :)
Sen så prövade Ruben nå jackor .. han valde en riktigt fin jacka :) Så nu behöver han inte klaga på att han fryser hela tin :D

Besökte Annika i går efter att Rubens mor och far for hem.. Vi hade det jätte trevligt, det var riktigt länge sedan vi träffades och pratade .. Och hennes bebis Helmer är såå söööt, en riktig charmknutte .. bara 6 månader gammal, åhh va sööt han är .. :)

Jaa de var riktigt trevligt må ja säga...

I dag så har det varit en jobbig dag, har gått och tänkt en massa om "det" .. och jag vill inte .. :( Hoppas inte .. är inte redo .. Men vi får väl se på Måndag om hur det blir ..

Sen har jag ett uber dilemma .. och det är så fruktansvärt jobbigt.. för ja vill ju vara här men samtidigt så vill jag fara iväg .. till jaaa .. de tänker ja inte berätta .. inget är klart ännu ..

Men de är jobbigt ..

Träffade Annahita en stund i dag .. vi satt och skvallrade som vanligt, alltid lika roligt :)

Jag och Ruben var och besökte mor och far min i dag :) vi kollade på idol och hade det allmänt mysigt .. Men det var inte samma känsla som när Rabih var med, fasen va toooomt det kändes .. :( faaan åh...

Nu kommer ni att få en chock, men hoppas att TOVE åker ut eller Mariette .. För Tove är så ÖVERDRIVEN och inte alls nå bra tycker då jag iaf.. inte i min smak iaf.. Reza är ju bäst .. hon har DET .. men ingen annan .. dom är så vanliga .. Eddie är ju för jädrans charmig men han har blivit sämre .. men men .. han är ändå en favorit ..

Men tove UT!!

Nog för i kväll..

See yaaa!


Kommentarer
Postat av: Amelie

härlig blogg! :)

2009-11-13 @ 23:57:19
URL: http://ameliekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback