Bild..

Skrivet 2009-11-19 @ 21:57:26
Älskar att sitta och hålla på med bilder, men är inte så duktig .. men tycker det är skoj så! :D

I dag så har jag tvättat och städat lite, men måste städa mer! Fick besök av Bellut & Annahita i dag :)
Vi satt och skvallrade en stund, det var mycket trevligt ..
Ruben kom hem så vi började laga mat, hans mamma och pappa kom och överraskade oss .. dom bjöd på tårta och en massa prat, vi hade det jätte trevligt och mysigt :)

Vi har också fixat julgranen :) den är såååå himla fin, ska sätta ut en bild senare, vissa tycker väl att det är lite för tidigt än, men inte JAG, ÄLSKAR julen .. den är så underbar .. så klart att ja vill julpynta nuuu :) det är inte ALLS för TIDIGT! Alldeles perfekt.. måste ju få in julkänslorna!

Bjuder på en bild..



See yaaa!

Kommentarer
Postat av: matilda

Aa, de är ju säkert nå sånt jag ha. Men kanske också vara magkatarr eftersom jag fick ett sånt akut anfall och ha haft samma kramp fast mildare sen dess. Men de är ju fan jobbigt att de int finns så läkemedel för sånt.. borde de göra, för de är int så skönt ;p

2009-11-19 @ 22:57:29
URL: http://matildafuck.blogg.se/
Postat av: MAlin

hej anna! I found your blogg ;P Vad använder du för prog när du gör bilder? kram Malin..

2009-11-19 @ 23:46:29
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback