Amy Winehouse

Skrivet 2009-11-03 @ 19:04:21

En riktigt skandaldrottning men med en asball röst..
Älskar verkligen hennes låtar dom är helt fantastiska, hon borde försöka sluta med knarket och satsa allt i musiken ..

En låt som är min favorit är ju REHAB .. man åker in i låten på ett fint och lent sätt ..
har ni musik känsla så förstår ni vad jag menar ..

Sen har vi ju Christina Aguilera, hon är ju världsbäst ! Säger någon imot så får dom en snyting av mig .. haha
nämen helt seriöst hon är GUDomligt bra .. :) Hon var en liten skandaldrottning enligt vissa en gång i tiden, men det tycker verkligen inte jag! Alla har vi ju en dirty sida ;)

Lyssna på Still dirty med Christina Aguilera .. den är grym .. :) så jävla ärlig och bäst alltså

Nä nu ska jag iväg på konsumumen och köpe nå hårfevre .. 
SEEEEEEEEEEEEEEYAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback