28/7

Skrivet 2009-07-28 @ 18:50:59

Jag är helt slut, vet inte vad jag ska ta mig till? Känner mig så orkeslös och helt borta, förstår inget! Känner mig trög, trött och deppig. Har aldrig kännt mig så här förut, mår riktigt dåligt!

Nåmen jobbet gick då i alla fall bra i dag men är riktigt less på att stiga upp så tidigt, vill ha sov morgon någon dag! I morgon jobbar jag från sju till fyra, sen är jag ledig Torsdag så det känns bra, så att man får vila lite, behöver verkligen det just nu! Det suger sten hårt att vara så här när man just börjat jobba, jamen sen så jobbar jag då helg, tjänar ju lite mer på det så det känns ju bra :) kommer att bli jobbigt i helgen, men det ska nog gå bra, får rycka upp mig. Måste söka mer jobb nu också, måste jobba, spelar ingen roll med vad men bara jag får peningan! Är i stort behov av det nu!

Och Ruben är så underbar, han stöttar mig, finns alltid där när jag behöver honom, han ger mig så mycket kärlek och värme, han gör mig alltid glad och får mig skratta riktigt mycket! Du är verkligen min ängel! Och kom alltid ihåg att du är en helt fantastisk människa och om någon säger något annat så är dom helt från vettet. Tack för att du finns i mitt liv!


Vi var på bibblan i dag, jag och Ruben! Läste lite i böcker och lånade böcker, riktigt mysigt! :)
Ska ta och hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och läsa lite och sen blir det att sova, blir en tidig kväll känner jag, för jag är ursinnigt trött!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback