24 - 25/7

Skrivet 2009-07-27 @ 13:24:40
I fredags så vaknade man 6, gjorde sig klar för jobbet . Dagen gick ganska så fort fast att jag ej hade något att göra på hela dagen typ. Men det var skönt att inte ha något att göra, är ju så väldans trött hela tidn! Satt hos en tant och pratade i nästan en timma, hon hade så mycket att berätta, var riktigt intressant! Sen så var det bara hem och väcka Ruben när ja slutat, men jag upp efter första försöket och la mig brevid honom ett tag, somnade på direkten och vaknade just före 5 någon gång, så då var det bara att stressa sig till mamma & pappa för dom hade bjudit oss på middag! Vi hade det jätte trevligt där, först middag och sen lite sällskaps spel på det var inte helt fel du! :) Vi fick skratta mycket.
Sen for vi då hem och såg en film och sen var det bara att sova..

Lördag morgon så försov vi oss, pappa ringde och väckte oss och sa att han skulle hämta oss så vi var tvungna att göra oss färdiga, bara på en kläderna packa med smink borsta tändren och ut och ta en rök, sen for vi, fick då sminka mig i bilen, det var inte en höjdare kan ja säga dig! Fi fan aldrig mer, peta mig i ögat ett par gånger med både maskaran och kajalen .. Nåmen sen for vi till Rosvik för att hämta Erica, vi fick fika, satt och prata en stund och sen till stan då.
Jag hade lovat Ruben att jag skulle åka några karuseller för hans skull, håller det jag lovar! Men skulle aldrig ha gjort det, den första gick bra, den andra gick väl så där, den tredje var helt ok men den sista , fiiii fan, mår dåligt än av den där hemska karusellen, bara tanken på den där karusellen får mig att spy alltså! huvaligen aldrig mer igen. Sen kom Matilda och hon hade en konstig hälsning må jag säga , blev riktigt chockad när hon kom och nöp mig på rumpan, haha , vem faan - tänkte jag!  Sen vann Ruben en liten playboy kanin åt mig genom att han kastade pil på nå hjärtan .. :) så gölligt! Blev så glaa, så jag fiska upp en påse åt honom , han fick en liten vit tiger ..

Sen for vi och åt på blå ängeln och sen for vi hem.
Har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback