23/7

Skrivet 2009-07-23 @ 22:36:47
Ghuu vilken hemsk dag alltså, vaknade med att mamma stod och banka och plinga som fan på dörren! Jag hade då försovit mig två timmar, ojojoj vad stressad jag var! Skämdes nå så gud förbannat mycke! Men det var lungt, allt löste sig, fick sluta 3 istället, så jag tog igen dom där två timmarna! Och tur att dom var flera på morgon, annars hade dom fått det jäktigt och då hade jag nog skjutit mig själv! Inte roligt sånt där! Men men det händer alla som chefen sa, och att det var lugnt! Men jag tänker jävlar imig inte göra om det! Nu ska jag ställa alla alarm klockar jag har i lägenheten, plus att Ruben är här så han får slänga mig från sängen när han hör dom ringa! För jag är riktigt svår väckt..

Nåmen dagen gick väl hyfsat bra, fast än att jag gick ohc skämdes hela tiden! Hade då fullt upp hela tin i dag, fick sitta en liten stund bara, men de är bra det! Tiden går mycket fortare då. Sen så sprang jag iväg på Ams och skickade in nå papper och sen hem i duschen! En stund efter att jag hett mig ur duschen så kom älsklingen min! :) Blev så himla glad, kändes som att vi inte setts på flera veckor, fast det bara var för två och en halv dag sen ja träffade honom sist .. haha

Men det känns bra nu när han är här, vi har varit och handlat och haft oss, tvättat kläder, renbäddat, diskat och städat lite , så nu sitter han och spelar lite x-box medans jag sitter en stund vid datorn ..

Måste iväg ner till tvättstugan snart , lite tvätt kvar i torkskåpet och i torkrumlaren, men sen är det färdigt för i dag, och i morgon blir det mer tvätt ..

I morogn blir det jobb från 07.00 - 13.00 .. skön dag det med.. sen får jag tillbringa resten av min tid till att umgås med Ruben och familjen och Anna :)

Svar till Anonym - ja jag kanske är gravid, men jag tror inte det! hoppas inte det iaf, är inte redo än! men får nog ta och kolla upp det för säkerhetens skull! :)

Nä nu ska jag springa ner till tvättstugan och sen mysa med älsklingen min!

Men ni får ha det så bra nu!
Tjoo


Kommentarer
Postat av: anna

ni är så himmlarns söta tillsammans ! :) i love you ! <3

2009-07-23 @ 22:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback