22/7

Skrivet 2009-07-23 @ 00:22:58

Vilken jobbig dag alltså! Somnade ca. vid 4 tiden och vaknade klockan ett. När jag steg upp så kunde jag inte gå och höll på att svimma flera gånger, sen kändes det som att jag skulle spy . Har alldrig mått så dåligt, kändes som att jag festat i flera veckor . Nåmen sen var det bara att göra sig i ordning, gå på ok och köpa cigaretter och sen till konsum för att köpa kattmat och sen då vidare till jobbet. Började 16.10 och slutade 21.10, gick väldigt bra i dag med, men jag gäspade mig igenom hela kvällen, är så sjukligt trött sen så kändes det som obehagligt i kroppen, har inte mått så bra i dag! Men i morgon kommer Ruben, ska bli så skönt att få vara nära dig igen, hålla om dig, bara vara i din närhet! Nåmen när jag slutade så kom bella ut så vi satt och prata ganska länge, trevligt! Man kan prata allt med henne, och vi är så öppna med varandra och skäms inte för något, det känns så bra att få kunna prata så öppet ibland. Nu är jag i alla fall hemma, så skönt! Ligger här i sängen och ser på Scrubs, haha inte likt mig! Men men det är faktiskt helt ok.
I morgon blir det en kort dag , från åtta till ett och på Fredag från sju till ett, Lördag och Söndag så är jag ledig, känns ju bra!

Men måste rycka upp mig, kan ju inte gå och gäspa heeela tin, fattar det inte, är trött hela tiden nu!

Nä gott folk nu är det natti natti!
Ha det fint


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som graviditets symptom. kanske har en bulle i ugnen?

2009-07-23 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback