21/7

Skrivet 2009-07-21 @ 18:47:56

Första dagen på jobbet gick riktigt bra tycker jag ! Hade en riktigt bra dag! Började 06.50 och slutade 16.00 .. Kändes lite jobbigt med tanke på att jag bara sovit i 2 timmar. Fick i alla fall mycket beröm i dag, av två härliga tanter, jag var tydligen den bästa som fanns på stället! Blev så glad när jag fick höra det, dom ville ge mig extra pengar och allt, men icket, man får ej ta emot och det skulle heller inte kännas rätt att ta emot pengar heller!

Efter jobbet så gick jag vidare till mamma för att göra henne sällskap under middagen, rökt  flundra med kokt potatis och bröd, fi faan se gött! Sen har vi bara suttit och surrat ett tag :) Riktigt trevigt!

Ska väl börja dra mig hemmåt snart och städa lite, måste få ordning på lägenheten! Men jag är as trött så vi får väl se om jag orkar, annars får jag göra det i morgon på dagen! Jobbar kväll i morgon så nog ska det hinnas om det inte hinns i dag dvs.

Ha det bra!
Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback