20/7

Skrivet 2009-07-20 @ 18:56:42

Första inlägget, försöker på nytt med bloggandet!

Har haft en rätt så bra vecka och helg, följde med Ruben till Brännberg och vi hade det såå mysigt!
Torsdagen så gjorde vi inte så mycket, tog det bara lungt! På fredagen så spolade vi av traktorn och gjorde den klar för målning, men det blev då ingen målning för Ruben är så lat och seg, så vi fick göra det på Söndagen istället, vi hann inte med så mycket! Så nu får han göra allt själv, men han får ta mig tusan skylla sig själv ;) I lördags så så var det ju tänkt att vi skulle börja måla lite smått, men då dök det upp en massa folk där, det blev då iaf fest för våran del, och skoj hade vi! Roligt att träffa Johanna :) Var ju så länge sedan!

Nu är det Måndag och jag känner mig riktigt stressad, kom hem vid 12 tiden, tänkte vila en stund för ja var så fruktansvärt trött, så jag vaknade för ca 2 timmar sedan . Inte bra det, har ju så mycket att göra och har inte gjort något ännu! Måste springa på jobbet och hämta nycklarna, fara och hämta ut Rubens paket på ica, fara till mamma, träffa Bella, städa, tvätta, men men allt detta hinns inte i kväll! Får ta det viktigaste i dag ..


Men men nu ska jag kila i väg, ha det gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback