Veckan..

Skrivet 2009-12-18 @ 00:45:06
Den har varit rätt jobbig för min del, mycket handlar om pengar! Man har ju aldrig nå pengar över till att göra något, sen så köper man alldeles för mycket julklappar! Fick en chock för någon dag sedan när jag skulle ta ut pengar från kontot, 2 kronor kvar! ? Fattar inget, trodde att jag hade över 700 spänn kvar men icket!! Fick verkligen en chock, vart har pengarna farit??

Sen så denna förbannade kylan! Det går ju inte att göra något, man vill verkligen inte ut när det är så här kallt! I dag har det väl varit -25 (+) ... HUVVA säger jag bara!

Vill utomlands NUU!
Bäst att hitta sig ett jobb och sen dra utomlands i ett par veckor eller månader eller varför inte dra in så mycket pengar att man rent köper en lägenhet i Spanien eller nått :) Haha jaa önske tänkande!

Tillbaka till verkligheten, kvällen har varit super mysig, har badat och mått gött, fått massage av min underbara Ruben, myst en massa med kisse katterna, petat lite på sköldpaddorna och nu snart blir det väl att se en film och sen sova :)

Såå, vi slutar här!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback