The day ..

Skrivet 2009-12-10 @ 18:53:09

I dag jag tvättat och skvallrat en massa med Annahita :) Fick ej hjälp med tvätten för hon hade fullt upp med att pilla naveln (på katten) .. haahaa

Sen kom Ruben hem och AH drog hemmåt.
Chiliconcarne med ris blev det i dag och jaaa jag ids inte göra hemlagat så jag köper det på burk, det funkar fint! :) Men sen är jag en jävel på att göra potatisgratäng så .. chiliconcarne kan snöra sig i väggen , mohahah! :) Haha skämta bara .. nämen är på retar humör i dag! thihi..

Efter middagen så satte jag och Ruben på xboxet, de va int så nice.. ganska hårt!!
Men vi bytte spel och spelade boxer- ? något! Det var iaf svin roligt..
Men ja förlora :( Nåja får vinna nästa gång ..

Nu hamna jag här helt plötsligt så .. jaa nää nu ska ja ta och gört nå vettigt..  :D


( vad blev det av fetastilen ? - jo svaret hittar du längst ner )

( hade lite för mig )

Hope u like it ;)




svar: ISEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback