Länge sedan

Skrivet 2009-12-04 @ 10:48:36
åhh det var så länge sedan jag skrev här, dåligt av mig!! fasen åh , det blir nästan beroende framkallande och sen när man inte använt sig av bloggen så får man ångest, hemsk känsla!

-aldrig mer!

Nu från det ena till det andra, satt i går ute på balkongen med Ruben och tittade ut mot himlen..
Vi pratade om en massa som hänt i sommar, minns den där dagen i Storträsk när vi var där med hans föräldrar och fiska och myste på.. det var så mörkt den natten och alldeles klart på himlen.. man såg ALLA stjärnorna.. det var så extremt mysigt , Ruben stog och höll om mig medans vi tittade på stjärnorna..

Den dagen kommer jag aldrig att glömma..

åhhh och alla dom fina sakerna han sagt till mig, HAR verkligen den finaste pojkvännen ! <3
Han är så jäkla underbar och det blir bara bättre och bättre för var dag som går.. känns underbart!

- ... jaa det är helt fantastiskt underbart!

Nää nu till något annat ..
Vad håller igentligen alla på med nu förtiden? Ingen visar någon som helst respekt till någon! Alltså jag tycker verkligen syng om er som håller på så där.. Ni kan ju inte tycka gott om er själva, ni måste trycka ner andra för att tycka bra om er själva, men det blir fel det med så då tar ni till andra saker.. jaa fy fan vad patetiskt!
Skärp er för faaasen!

Nåmen nu ska jag ta och göra mig färdig sen ska jag gå med plånboken till Rufus .. :)
I kväll blire jobb! Får se hur detta kommer att gå haha ..

See yaa!

- Ta hand om varandra istället för att gå och förstöra för andra ..

Kommentarer
Postat av: matilda

Jodu, de ska bli riktigt roligt. För jag ha aldrig varit utomlands ;D Så jag längtar extra mycket ;) Nä, de är på Las palmas :)



Ja, jag funderar på nått sånt jag me :) För de va som inte så stor förändring direkt. Jag måste göra lite i taget för annars kan jag ångra mej så fort :p Men man se väl, måste bara boka tid nånstans, men vet inte vem som är duktig i Arvidsjaur :p

2009-12-06 @ 13:24:05
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback