Julklappar..

Skrivet 2009-12-21 @ 14:13:25
Har lite ångest över julkapparna, hade velat köpa mer till mor far och syrran ..
Varför ska man alltid ha så lite pengar när det närmar sig JUL? .. åhh

Nåmen dom får klara sig , man kan ju "Fira JUL" varje månad om man så vill :) Så då kan man ju köpa något liten för varje månad .. :)
eller så köper man något varje månad till någon och sparar allt till julafton ? :)
haha


Nämen iaf så ska jag och Ruben fara till brännberg i dag men först ska vi städa lägenheten :)
det behövs!

Så jag tänker spendera 3 dagar där nu, undra hur det kommer att gå? :D haha
nämen det ska väl bli skönt

Får se om jag får någon tid över till att skriva när jag är där!

Annars får ni ha det så bra ;)
SEee yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback