Julfirandet..

Skrivet 2009-12-27 @ 19:33:25
Var toppen, mådde skit bra hela dagen! :)
Men hade dock ingen julkänsla vilket var riktigt obehagligt !
Ruben kom senare på kvällen men fick fara efter någon timme eftersom hans morfar blivit sämre och låg på sjukhus. Julesorg :(

Juldagen, Ruben kom hem kring fyra tiden, vi låg och prata ganska länge och sen sprättade vi varsin öl !
Bella kom.. Vi dansade och pratade på om allt möjligt! Linus, Frans, Marcus och Josef kom över och senare kom Thea, Sara, Emelie, Emma, Rebecca och en till Sara ..

En helt okej kväll men inte lika rolig som jag hade hoppats på.
Matilda kom också och hälsade på :) Lika glad och trevlig som vanligt..

Alla for vid 10 tiden, men vi tyckte det var lite för tidigt att fara på lappis vid den tiden!
Så vi for ut och raggade en stund innan :) Hade skit roligt i bilden :)

Inne på Lappis så SÖÖG det som vanligt, alldeles för mycket folk och för dålig MUSIK, fattar inte hur dj:sarna tänker.. ?

Nåmen iaf fick se mindre trevliga saker där inne.. Men roligt att prata med folk som man annars aldrig pratar med och som pratar bra med en, blev verkligen jätte glad :)

Tack för det!

Kvällen slutade illa, jag blev arg och gjorde allt som jag absolut sa att jag inte skulle göra!
Ruben lugnade ner mig senare iaf, så allt ordnade sig för mig!
Men jag måste börja lära mig att dricka med måtta!


Lördagen, vi sovde väldigt länge! Mor ringde och bjöd över oss på middag, potatisgratäng med fläskfile, det var riktigt mumsigt! :)

Sen for vi hem och såg film och myste hela kvällen..

Likadant i dag! :)
Bara myst myst myst myst en massa! *tummen upp för det*

JULDAGEN- kärlek


Jag på JULAFTON



Jag på JULAFTON



See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback