Jobbigt!

Skrivet 2009-12-28 @ 22:57:01

Känns så fruktansvärt jobbigt att det blivit som det blivit..
Jag förväntade mig att vi skulle fara ! Men icket, vi fick ej passen eller visumet så det blir inget!
Saknar min Mormor nå så fruktansvärt mycket och alla mina andra släktingar men mest mormor !
Och att jag inte får träffa henne på lääänge känns otroligt jobbigt! Har inte träffat henne på över ett år!

Många kan fara till deras bara så där men det kan inte jag!! fasen åhh, att livet ska vara så orättvist!
- Och hon vart så fruktansvärt ledsen när hon fick veta att vi ej kommer :(

Nåmen inget att göra åt nu ..

Ska iaf fira in det nya året i Brännberg , tror jag! Men det låter som att många ska till Moskosel så vi får väl se vad som händer! Har inte bestämt mig ännu!

Och vad ska man ha på sig ??? åhhh ..

Peace out!


Kommentarer
Postat av: matilda

Nu är de bestämt, jag och Frans är i brännberg på nyår :) hoppas att ni också kommer vara där! :p

2009-12-29 @ 23:30:06
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback