Helgen

Skrivet 2009-12-14 @ 21:02:22
Jaa helgen var väl så där..
Fredags så var jag på stalo och det var inte en människa där :( Lite trist ..

Lördags så var jag med Ruben, Frans & Matilda :)
Sen så for dom till Tobbe och jag och Matilda fortsatte att ragga och hade det trevligt !

Dyr kväll ...

Nåmen söndagen så sovde vi bort hela dagen vi pratade som fasen om allt :)
det var så jädrans skönt att få prata ut på riktigt och gråta ihop :D

Mysigaste Söndagen på länge ..

I dag har ja då inte gjort na, bara slööööat hela dagen .. ladda batteriet lite för mig själv :)

Så i morgon så blir det att göra en massa :) ska bli gött..

- Annahita , har inte nå pengar på telen så du får ringa!

Ha en bra kväll alla!
See yaaa!

Kommentarer
Postat av: matilda

Nä inte de bästa men får väl hoppas att man bli frisk innan jul iaf :) Jodå, de gick bra tillsist :)Nej klart du inte var, de va jätte roligt :D Vi måste umgås mera! :)



tack så mkt ;) Ha de bra!

2009-12-15 @ 14:34:26
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback