Brännberg..

Skrivet 2009-12-23 @ 18:33:41
Jag och Ruben for till brännberg i Måndags :)
När vi kom fram satt vi och pratade och hade det jätte trevligt!
Sen for jag och Ruben ut och skottade av bilen för han skulle köra in den i garaget på tining. :)

Tisdag, vi steg upp och gjorde frukost och sen gick vi till garaget för att fixa på vinterdäck ..
Efter det så hjälpte vi till med att laga maten, Kyckling gryta, den var riktigt gooood :)
Efter maten så blev det en massa mys och bak :) Jag och Ruffe borde starta eget men då får
Nilla vara handledare ;) Haha ..

Kakorna blev jätte goda :) (y)

Sedan så satte vi oss framför tv:n och kollade på Ugly och sen en film som gick på femman , tror att det var " Surviving Christmas" ..

Jo just det ja, jag och Ruben tog ett bad också, han hade gjort det sååå himla mysigt, med tända ljus överallt .. sjukt mysigt :)

Vilken romantiker jag har ;)

- Rubens far Dan , det är nog han som lärt honom! :D

I dag så har vi inte gjort så mycket, pratade mycket med Nilla vilket var jätte trevligt :)
Gillar Rubens föräldrar jätte mycket , dom är så fruktansvärt söta och väldigt lätta att prata med :)


Sen så for vi över vägen och vänta på bussen, den var typ en halvimma sen, inte mysigt att stå ute och frysa i en halvtimma :/ nåmen den kom iaf :) ska inte klaga

Nåmen iaf så dom få dagarna i brännberg har varit TOPPEN :) Har haft riktigt roligt och mysigt! Det behövdes verkligen, fick mycket julkänslor när jag var där också så det är ett stort plus :) Tack för det :)


Nu är jag hemma själv, de är skit trist!
Sen så är jag rädd som jaa gudarns .. va rädd jag är! :/
Ska väl sätta på en film och förhoppningsvis somna till den ..
(BARNFILM) :D

I morgon är det Julafton , guuud så mysigt! Ska bli roligt att spendera en hel dag med familjen :)
En massa mys och god mat!

Sen kommer nog Ruben hem på kvällen :)

Nåmen ni får ha en TOPPEN JUL med mycket mys !

GOD JUL TILL ER ALLA!

bilder från brännberg :)



Ruben i "hans" rum :)







Jag och Ruben :) kärleksparet nummero 1 ,.. hihi







Rubens Super SÖTA mamma Nilla och Ruben :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback