Bad romance..

Skrivet 2009-12-18 @ 13:54:53

Sjukligt bra låt! :)

Nåmen iaf känner mig riktigt arg alltså..
Detta är droppen, nu jäklar alltså! Nu ska skit ungarna få på moppo!!
Nu kan ingen stoppa mig, är förbannad as hell!!


Och ingen respekt visar dom heller, men nu jäklar! Visar dom ingen respekt då .. jaa ...
åhh är så grymt förbannad nu!!

Sluta lägga upp en massa porrbilder, du är ju för fan 12 år gammal!! Helt jäkla sinnesjukt..
jag ska ta och prata med hennes mamma om detta och hon ska få se bilderna.. ska spara dom och visa henne..

Jag veeeeet att man inte ska lägga sig i andras liv men förbannat åh, det är ju sinnesjukt .. och plus att den där lilla flickan visar ingen som helst respekt för vuxna eller någon annan för den delen också!

----------------------------------------------------------------------

Nåmen håller på att tvätta nu för fullt, min jacka behöver tvättas för den är svart nu!
haha .. :) men snart så är den vit som snön :D

Hittade en bild på Ruben ..:D
Han ser ut som en pyssling ! haha sötnos!



Visst är han sööt :) han kan inte ha varit så gammal på denna bild :D haha

Nä nu ska jag väcka honom .. :)

Seee yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback