9/8

Skrivet 2009-08-09 @ 23:40:31

det var länge sedan man skrev här, så de är dags med en uppdatering!
har jobbat endel, och haft massa annat för mig, men nu har jag en stund över till bloggandet ;)
jobbar från 11.30 till 20.00 i morgon, skönt med sovmorgon ..

Jag bella och kajsa drog till Skellefteå i går för Robert's inflyttningsfest, när vi kom fram till skeå så var vi på stan och shoppade lite, hittade ett fint linne på gina och nå örhängen på glitter, sen hann vi in på snuskaffären, haha där var vi en stund och flummade runt, sjukligt roligt .. sen drog vi till badstranden , jag och kajsa solade och dom andra badade, det var riktigt härligt :) sen drog vi till Robert's kompis och där fixade vi till oss, dusch och smink. Sen när vi var färdiga så åt vi grillat med potatisgratäng och därefter spelade vi lite kubb, gick inte så bra för vårat lag, hehe men men blir ju lite svårt när man har alkohol i kroppen.. sen drog vi till Roberg för att fortsätta festen där, det var trevligt, men jag var riktigt pinsam som vanligt, ahh men de bjuder ja på ;) blev lite för mycket fylla, hann bara ut genom dörren så satte jag mig på gräsmattan, var ritkigt full , så jag gick in och la mig i sängen istället medans dom for ut och hade skoj på stan .. ångrar att jag drack rött vin, blir så konstig av det, men men man lär sig ju aldrig, de är ju see gott! hehe , men inge mer sånt nu på ett tag!

Kajsa och bella kom hem efter puben och dom andra drog på efterfest, bella somnade på soffan och kajsa la sig brevid mig i sängen, jag hade tydligen vaknat mitt i natten och sagt :
- vi byter täcken!
och sen hade jag bara dragit hennes täcke över mig och så gav jag mitt täcke till henne, haha till va nytta? :P
nåmen ja minns då inget av det !

vi vaknade vid tio tiden, sen så slappade vi hela dagen, vi mådde inte så där jätte bra haha , sen drog vi in till stan för att äta på subway och sen drog vi hemmåt, vi stannade en stund i brännberg, fick säga hej då till Ruben en till gång, ghuu va jag saknar honom ! redan! och det har bara gått några timmar, han ska vara borta i en hel vecka, över en vecka, och vi har aldrig varit borta så länge ifrån varandra så det kommer att bli riktigt jobbigt, men vi ska nog klara det! <3 älskar honom så himla mycket alltså <3

Sen när jag kom hem var det bara att gå på konsum och handla mat, slut i kylskåpet, men nu är det fyllt , så nu ska jag nog kanske klara mig hela veckan ..får vi hoppas :)

Nä nu ska jag nog krypa till kojjs,
Take Care!




ÄLSKAR DIG RUBEN WIKBERG! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback