25/8

Skrivet 2009-08-25 @ 13:44:45
Har inte hunnit eller idas sitta och blogga , för Ruben kom ju hem förra Måndagen så jag har som mest spenderat dagarna med honom! Och det har varit helt underbart! Han kunde inte ringa mig dom sista dagarna när han var borta för att ingen ville låna ut telefon till honom, och sen så hade han glömt laddaren, osmart .. :P
Vi har pratat så himla mycket om allt , vi har så lätt för att prata med varandra och det känns så skönt, sen så tycker vi för det mesta lika men inte allt .. haha

Har iaf jobbat i helgen, var ritkigt jobbigt två delade turer, dom värsta i hela mitt liv tror jag! Men men helgen är iaf avklarad, nu ska jag bara jobba i kväll från fyra till nio och sen på måndag nästa vecka från sju till ett så det känns riktigt bra! Vill ha något annat att jobba med ! Är så less Vården nu .. på riktigt!

Men men det är bara att söka vidare!

Nu i veckan blir det bara att packa saker i lådor och städa hela lägenheten, bra att den inte är så stor! :)
Jag och Ruben flyttar ju ihop på fredag, i tvåan! Ska bli riktigt mysigt!
Det har gått ganska fort för oss, vi har varit tillsammans i 4 månader och flyttar redan ihop, men allt känns så bra och så rätt.. Och jag tror verkligen att detta kan funka, och jag hoppas verkligen på det! Men han har ju som bott här sen vi blev tillsammans, han har typ varit hem någon gång i sommar men inte är det mycket! Så vi har ju som bott tillsammans men nu blir det på ritkigt kan man säga :) Och Ruben tycker att detta är så roligt, haha man märker verkligen hur lycklig han är :) Men jaa det ska bli spännande .. ^^

Nä nu ska jag torka håret och packa in lite i lådor och sen blir det iväg till Jobbet!

Ha det så fint .. :)






                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback