16/8

Skrivet 2009-08-16 @ 16:25:07

Sitter här i sängen och lyssnar på Sean Paul - Press it up, riktigt skön låt!
Mår inte så där jätte bra i dag, blev lite för mycket i går, skämmde ut mig lite, eller ja ganska mycket kanske!
Nu blir det ett bra tag tills nästa gång, jobbar ju nästa helg så det känns bra för då kan jag inte fara ut :)

Men i Fredags då så bestämde jag och Anna för att ta oss nån öl och sen bara sitta och umgås lite, men vi for då ut en sväng och raggade , sen for vi till Kajsa och sen vidare till Capsicum, var en stund där och sen så for jag då ..

Lördagen var lite jobbig,
Var ganska så seeg hela dagen, stressade ju inte direkt, så de var nice som fan! För det behövdes också !
Sen hoppa ja in i duschen och gjorde mig i ordning, pappa ringde då och ville bjuda mig på mat, så jag stack dit vid fem tiden , vi satt och prata ganska länge och åt pizza, mumma! :) Sen så satt jag där till typ 7 och sen ringde Tobbe så då följde jag med honom ut på en ragg, vi hade det jätte trevligt tills snutarna stoppa oss, fick bältesböter - 1500 kronor mindre i plånboken, så de kändes verkligen inte bra!! Jaja, sen så hämta vi upp Anna och Tobbe skjutsa oss hem till mig, jag gjorde henne i ordning, fixa till håret och sminket, hon blev riktigt söt! :) Vi började väl dricka vid nio tiden så det var ju som ganska sent, men nog blev jag då full ändå! Sen gick vi till kajsa och K4-ringarna! Men nästan alla for då till Prästberget men vi beslutade oss för att stanna hos kajsa! Sen ringde Tobbe , så då kom han och Patrik , hanna, elin och liliana dit :) vi hade det jätte trevligt!
Sen efter ett tag så bar det iväg till capsicum, och där sög det iaf!
Men fick då träffa Johanna och prata en stund med henne och det kändes som bra! Saknar att prata med dig! :)

Sen for jag då hem och sov, för jag ides rent inte! Det var bara fullt med K4ringar..  men det kan vara roligt med nytt folk ibland  :) 

Så jaa, nu sitter jag här och är bakis och mår bara allmänt skit, somnade väl kring halv sju i morse .. haha
 
Och har då inte pratat med Ruben något på fyra dagar! Han skrev ett kort sms från Frans telefon i går, men de är det enda! Så jag vet som inte riktigt hur han har det och det är fruktansvärt jobbigt, skulle ju vara skoj och veta hur min pojkvän har det åså! Men men inget att göra åt, bara leva me nä! Fick höra av Johanna att bilen pajjat? :S så när kommer han hem ? jaa, vi ser väl! Men saknar honom iaf jätte mycket .. Hoppas han kommer hem i morgon iaf! Klarar inte en dag till utan honom,utan att höra hans röst! Blir tokiii

I morgon blir det iaf jobb ! Dom ringde och ändrade tiden så jag börjar 07.00 - 15.30 .. Har ingen lust alls ! Vill bara sova ut ordentligt och bara ta de lugnt!

Sen på Tisdag så jobbar jag från 07.00-16.00 .. men sen är jag då iaf ledig i tre dagar och så jobbar jag helg då efter det! 

nämen nu ska jag gå och röka
Ha det gott!


- Anna är underbar! :)


Nisse myser i min Gucci väska :)
Jag :)Resultatet! Het som fan ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

INGEN kan vara snyggare än oss :)

2009-08-16 @ 23:59:57
URL: http://jagficknamnet.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback