13/8

Skrivet 2009-08-13 @ 23:26:55

ÄNTLIGEN! Har fått sova lite längre än vanligt, sov till 12 i dag, och det var så fruktansvärt skönt! :)
Sen var det bara att sticka på jobbet, slutade klockan nio i dag, tiden gick fort i kväll , så de var som skönt!
Men är så fruktansvärt less, måste verkligen ligga i mitt jobbsökande nu! Måste ha ett annat jobb!

Jag gick till fönstret för att tända en cigg, då rasar hyllan ner, fick panik! Blev så jävla rädd alltså, har aldrig hänt förr..
men nu fick jag då upp igen, fick byta skruvar .. dom hade gått sönder .. helt sjukt..

har en obehaglig känsla i magen, det är något som inte stämmer! är riktigt orolig, känns som att något hänt eller kommer att hända :( och det känns inte som något bra heller! Hoppas jag har fel!

I morgon åker Bella till Umeå, tråkigt! Tycker att du skulle ha stannat här hos oss istället! Men men.. vi får väl göra något någon annan helg,. men nästa helg så jobbar jag .. :( vill inte men men jag får ju iaf pengar

i morgon blir det en kort dag på jobbet - SKÖNT! från 8-13 .. sen blir det på systemet och sen städa och stöka lite hemma, har inte idas i dag, tog det bara lugnt! Så de var härligt..

Sen på kvällen blir det väl lite öl .. och sen på Lördag blir det FEST hos Kajsa :) Känns bra! Hoppas det blir skojjigt!

Har inte pratat med Ruben på hela dagen och det ser ut som att vi kommer inte att kunna prata med varandra i dag! :( Är riktigt ledsen över det! Han har slut ström på telefonen .. :( Fixar han det inte i morgon så tar jag första och bästa flyg till Vallåkra på Lördag! Haha nää skojja bara, men ledsen blir jag! :( Hoppas han lyckas ladda telefonen snart! Saknar honom så fruktansvärt mycket .. har ju som inte träffat honom sen förra fredagen kan man ju som säga! För jag var ju bara en snabbis i brännberg i söndags.. så nu har det iaf gått en vecka snart! Och fler dagar till blir det , åhhhh vad jag saknar honom, nu börjar det kännas riktigt jobbigt! Men jag klarar mig, det får jag göra iaf!
Älskar dig Ruben! Och saknar dig i SINNE!

Nä nu ska jag göra mig klar för sängen.
Ha det så fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback