12/8

Skrivet 2009-08-12 @ 23:57:04
Har varit en rikitgt tung dag i dag, har mått riktigt dåligt, snurrade på kraftigt i huvet i morse, sen har jag kallsvettas, haft lite ont i halsen och bara så sjukligt trött! Så dagen har varit en plåga, jobbade från 7-16 sen direkt till mamma och efter det så for jag med Bella på Sibylla och käkade ett skrov, det var som ett tag sedan, sen for vi på konsum för att hyra en film men den vi ville ha fanns inte där så det blev ica, inte där heller så vi gick till ok men inte där heller, vi gick till shell sen till teckans och sist till statoil, vi hade riktigt tur, filmen fanns där! och sen hem till mig, så hela vägen tillbaka då, men det var helt klart värt det! Skit bra och rolig film :) - En shopaholics bekännelser

Så i dag har man fått nå motion iaf, så det är ju då iaf bra, men jag är heeelt slut nu!
Ska gå och lägga mig strax, och i morgon så ska jag ha sooooovmorgon, jobbar kväll i morgon så det känns riktigt skönt! Sen så måste jag städa lite, för det behövs verkligen! Har inte idas, har kännt mig så himla trött!

Jo sen ringde dom i dag och ville att jag skulle jobba extra, så jag ska jobba mån-tis sen lör-sön och sen ons-tors och sista dagen 31 Augusti, Måndag! Sen får vi väl se om jag får jobba nå mer, får hoppas på det! Är penga tokig nu :]

Saknar Ruben väldigt mycket , önskar att han var här hemma med mig! Men det kan också vara ganska bra att vi är lite ifrån varandra , så vi verkligen får längta efter varandra! Och han har det jätte bra och han har det roligt, och det är jätte bra, blir så glad! Älskar att se honom glad! :) Och han var så söt i går när vi pratade på telefonen , han sa att allt kändes så bra nu där borta, han har pengar , han har det riktigt roligt, han är med gänget men han saknar mig så fruktansvärt mycket, han sa att han hade en obehaglig känsla hela dagen, det viktigaste var jag och jag var inte där med honom.
Men när han sa det där så blev jag så varm, fick en sån skön känsla som bara rusa genom kroppen! Han hade en sån varm och härlig ton på rösten när han sa det! Känner mig så lycklig för att han är min, bara min! Jag är den lyckligaste tjejen på jorden! :)


Nä nu ska jag krypa ner till kojjs och invänta ett viktigt telefonsamtal! ;)

Ha det så bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback