11/8

Skrivet 2009-08-11 @ 15:16:55
Började 7 i morse, dagen har väl gått ganska bra, har tagit det väldigt lugnt i dag, så de var ganska skönt, brukar ha så brottom jämt, men det behövdes inte i dag! :) Tråkigt väder ute nu, man blir så deppig! :( Hade tänkt gå till mamma i dag och hälsa på, men vi får se hur det blir med det, det spö regnar ju !

Blev så lat när jag kom hem, så ja åt lite gröt och satte mig framför tv:n, måste igentligen städa i dag men det får bli en annan dag, på torsdag kanske :P

jomen i går hade jag ju besök av Bella, vi satt och prata i timmar, så skönt att få prata ut ett tag! det behövs ibland!
vi satt och hängde läpp ett tag men sen fick vi vårat skrattanfall som vi jämt har! Åhh jag minns den där tiden då jag bodde ovanför stalo, där dom har starkeman nu, när vi satt på ballen hela nätterna och skrattade i timmar, det var så roligt, bästa sommaren tror jag nästan att det var! vi hade ursinnigt roligt, inga bekymmer inga tråkigheter, dom kom närmare mot hösten! men fick koppla av en heeel sommar! Jaa, det saknar jag nå så fruktansvärt, vi har alltid så roligt ihop, kommer alltid att finnas vid din sida, glöm aldrig det!

jaa och i morgon är det tillbaka till arbetet igen, klockan 06.50  16.00 .. sen kväll på torsdag och sen bara till ett på fredag, känns riktigt skönt :)

nä nu ska jag mysa lite framför tv och vänta på att det ska sluta regna så att jag kan börja gå till Mamma! :)

- här kommer det lite bilder från i helgen! :)
Ha det så bra nu!
Take Care!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback