Luleå..

Skrivet 2011-01-08 @ 23:00:26

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
I dag har jag, Ruben, mor, far och syster varit på en liten shoppingtur i Luleå :) Fick mig en mysig tröjja från gina och ett fint linne från Cubus, köpte smink från kicks, prydnadskuddar och bordsdukar från jysk, lite små gejjs från Lagerhaus, en välbehövande rosa superfin plånbok från en plånboksaffär (minns ej vad den hette), dyrt schampo och balsam.. Så jag är iaf nöjd. För vi fick bara 2 timmar på oss att vara på stan, så jag var gode stressad, sprang igenom allt.. Lite jobbigt, kändes som att hjärte skulle hoppa ut. Ville ju hinna så mycket som möjligt, det är inte så ofta man är i en stad. Sedan for vi till storheden för att mor och far ville så gärna på Elgiganten för att köpa en ny spis, medans dom var och kollade på tråkigheter så gick jag, Ruben och Erica till Djurmagasinet. Erica köpte mat och skålar till hennes Gerbil "florry" och jag köpte lite kattmynta åt kissemissarna , dom måste ju också få bli hög någon gång ;) haha

Vid tre tiden så begav vi oss till Coop Arena för lite hockey.. Fast inte för jag och Ruben, vi lånade pappas superbil och åkte in till storheden igen och kikade vidare. Vi var på biltema, jula, rusta och jysk. Ruben hittade en massa skrot till bilen och en dator .. :) Så nu är han också nöjd.

När hockeyn var klar hämtade vi upp dom andra och drog iväg för lite käk och sedan raka vägen hem! Är så sluuut , men de var riktigt roooligt :)

Och jag MISSADE Annahitas telefon samtal igen, fasiken också! Så om du ser detta så ring upp.. igen, om du orkar och vill! så klart! :)

Här väntar vi på att fader skulle komma och plocka upp oss..



Jag- nyvaken och frusen


Jag- nyvaken och frusen





Ruben- trött, less på att springa efter mig på alla tjejaffärer.. tapper man!



Ruben- ser riktigt uttråkad ut haha ..



En liten söt kanin på Djurmagasinet



Söta små Gerbiler på Djurmagasinet :)



Nu ska jag bara sööva, natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback