Måndag, Tisdag & Onsdag..

Skrivet 2010-11-03 @ 11:58:52

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Måndag:

Steg upp vid 6, hoppade in i duschen och gjorde mig redo för att fara till stan..
Vi for halv nio och kom fram ca klockan tio.. Gjorde först det "hemliga" ärendet :) Det gick bra. Sen blev det att gå på stan och handla julklappar och behövliga saker till mig själv :) Köpte en massa underkläder och Ruben köpte pyjamas byxor åt mig, super söööta, men tänker inte sova i dom för det blir så fruktansvärt varmt, men hemma mys kvällar, då är dom behövliga! :) haha..

Vi var väl i stan till klockan 4 någon gång och efter stan drog vi till storheden, biltema, rusta, onoff, jysk och Jula! :) Ruben såg så lycklig ut när han gick på biltema, haha :) Jo och sen drog vi till djurmagasinet och köpte en klöspelare åt katterna.. :) Nåja, vid klockan 6 drog vi tillbaka till centrum och åt middag på Waldorf, kina mat! Ojoj så gott det var, fyra små rätter.. men man orkar ju aldrig äta upp allt, inte ens hälften.. men gott var det! :))

Efter middagen drog vi till bibblan , tror det var kulturhuset om ja minns rätt.. haha fy bubblan va roligt, först fattade vi inte vart vi skulle, vi gick upp för trappan, men det blev inte rätt.. så vi tänkte åka hiss upp för att komma till bibblan, men det blev fel igen så vi stod där i hissen och tryckte på en massa knappar , till slut så kom en städare och sa att man var tvungen att gå nerifrån fast på andra sidan, fy fan va dumma vi kände oss då.. men fasen va vi skratta! :D Sen satt vi och kikade lite i tidningar till klockan blev 20:00 .. då bestämde vi oss att gå till bion och vänta.. det var folk där redan då.. fast bion började inte förens klockan halv tio .. nåja.. vi hade det mysigt .. :)

Jaa, filmen, har ju länge velat se i 3D , men blev dock lite besviken.. trodde det skulle vara lite värre än vad det var.. men det var ändå en upplevelse.. Saw , jaa va ska man säga, jag bara älskar filmerna, men denna var nog den äckligaste! :) mycke bra

Efter filmen körde vi hem, vi hade tänkt sova över hos min faster men ville verkligen hem till sängen :) så Ruben fick prata med mig hela vägen, heeeeela vägen, vi pratade konstant i ca 2 timmar, körde inte så fort .. :) vi kom hem vid halv två någon gång :) FY fan vilken bra dag vi hade, vi har alltid så jädrans roligt ihop!! :))haha


Tisdag:

Har väl inte så mycket att säga om Tisdagen, gjorde inte så där värst mycket, hade inte ork till någon faktiskt.. Försökte väcka ruben ett antal gånger tills han blev lite arg och då blev jag sur och sket i att väcka honom, till slut vaknade han men ja var fortfarande kikig och ville inte prata, då for han ut, bara så där.. efter ca 20 min så kom han hem igen och då hade han med sig blommor choklad och ett gossedjur, en pingvin! :) hihi åhh så sööööt pojkvän jag har.. han är den underbaraste..
detta fick ja av min älskade

Onsdag:

Första dagen på gymmet med kajsa, kändes väldigt bra! :) Det var inte så mycket folk heller vilket var toppen! :)
nu ska vi försöka träna så mycket som möjligt, ca 6 dagar i veckan! :)

Ska strax börja städa och sen in i duschen :) Måste fixa mitt matschema också!

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback