Helt slut..

Skrivet 2010-11-05 @ 16:11:29

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jodu, är helt jävla slut i kroppen! For ju och gymma med kajsa i går och det blev ett värsting pass för min del.. Tog nog i lite för mycket, stretchade i sinne men träningsvärken i dag gör sååå ont.. har ont i hela kroppen, I HELA KROPPEN.. Har en tendens att pressa mig lite väl för hårt..

Fick ta en vila i dag, vill inte gymma själv! Kajsa är ju i stockholm..

Men i morgon då ska jag jobba en liten snutt till klockan 11 och sen blir det iväg och gymma igen men då ska jag inte ta i som jag gjorde i går..

Undra vad man ska göra lördag kväll ? helt ensam .. inget jag tycker om men får gilla läget..
Söndag blir det jobb hela dagen.. Medans alla ligger i sjuk jävla bakis smärta.. vilket gillas medans jag tjänar en massa peningan , mohahahhaa :D

Nä , nu ska jag och Ruben fara och äta lite soppa hos min mor och far! :)) Mammas otroligt gooda soppa, mums fillibabba..

Vi ses!

Han är verkligen den finaste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback