Baka Foto

Skrivet 2010-11-09 @ 19:58:44

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jeppsi, i dag har jag och Ruben bakat! :) Chokladmuffins och Cookies, båda blev jätte goda, men har dock bara en bild på muffinsarna för dom andra såg inte så goda ut haha.. men kan lägga ut en bild senare då! :)

Har hunnit ta lite kort också, inte direkt som ja vill ha dom men det får duga tills jag fixat den där jädrans ********* .. haha :) Sen vill jag ha mig en modell.. TYP NU! .. är såå fruktansvärt sugen på att ta några snygga kort på någon.. vill lära mig mer.. någon som vill ställa upp? :)














Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men har inte riktigt allt jag behöver, får inhandla det snart! :) Och sen så behöver jag ett nytt objektiv, TACK! Någon som vill köpa mig ett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback