Life is a mystery..

Skrivet 2010-12-08 @ 11:52:48

Posted in Video | Kommentarer (0)
Måste ju bara berätta om en sak som hände i helgen. Jag tror det var i lördags, Ruben och jag bestämde oss för att bege oss ut på samhället för att se om det hände något spännande. Vi körde förbi Capsicum (en liten bar) men det var as dött där, längre ner vid gatan så gick några killar över vägen och den ena pekade fingret åt oss .. Ruben blev lite irriterad och bestämde sig för att köra efter dom där killarna, det skulle han inte ha gjort! En gick rakt imot bilen medans dom andra flyttade sig från vägen, den tokiga killen med blå mössa vägrade att flytta på sig så Ruben tutade på som bara den och då brast det för den där killen. Han försökte öppna min dörr och han såg jävlat tokig ut, blev faktiskt lite rädd men jag höll imot som faan.. Sen när han märkte att han inte hade en chans mot mig ;) haha så började han banka som satan på fönstren.. Och då fick Ruben sinne och gick ut för att prata med det där puckot fast då blev det värre , han blev tokigare och skulle slå Ruben.. Och då brast det för mig, jag gick ut och började TOK skrika åt honom , haha gud så arg jag var alltså, ingen får röra min Ruben!! Så är det bara! Puckot blev gode chockad när jag skrek på honom.. och hans kompisar försökte stoppa honom och bad om ursäkt för hans beteende, han hade tydligen druckit alldeles för mycket.. Så jag bad Ruben att kliva in i bilen och köra iväg, så då fick han motorstopp och när han skulle köra iväg så höll han rent på att köra på honom.. Men han klarade sig.. Adrenalinet pumpade på som bara den när vi körde därifrån, vi var så arga båda två men jag tror jag var argast!! För man gör inte så där.. spelar ingen roll om han hade snefylla eller nått, man gör inte så!! Pucko!

Haha jaa det finns ju riktigt psykiskt sjuka människor..




Sjukt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback