27 grader kallt..

Skrivet 2010-12-13 @ 17:39:50

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Just nu är det 27 grader kallt, urch jag hatar kylan så fruktansvärt mycket!!
Och när jag gick hem från jobbet så höll ja rent på att frysa ihjäl, min arbetskamrat Malin var så snäll och ställde upp och gick med mig :) Tack för det! Och jag träffade Chrille på vägen hem också så jag stannade och pratade med honom ett tag, vilket var trevligt med tanke på att vi inte träffats på ett bra tag! Så när jag kom hem så var mina ben lika röda som tomater .. så tro mig, jag höll rent på att FRYSA IHJÄL!

- Snart flyttar jag och Ruben till ett varmare land för vi pallar inte denna kyla! :/




MIN ÄLSKLING! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback